Dag 1

Nämen hej. Jag är en dase i mina bästa år, och jag tycker om mitt liv.
Till frukost äter jag kiwi, fast jag är onekligen allergisk mot det. Men men, lite skit måste man ta innan man kan kalla sig formidabel eller sensationell.

Vad brukar ni äta till frukost? Lämna ert svar i kommentarerna nedan, bästa svaret kommer att belönas!


Idag har jag gjort det en dase brukar göra, det var sannerligen en intressant och lärorik dag idag. Som alla andra dasar jag känner så brinner jag ju för min musiksmak, så här kommer en låt som har en alldeles speciell plats i mitt hjärta: Tim Fischer – Beide Dase däuft

När han börjar sjunga tar mitt hjärta ett skutt <3


Men men, vad finns det mer att prata om? Ingenting antar jag, rent tekniskt sett så har jag inte ens en hjärna, ännu mindre fingrar, så frågan är egentligen hur jag lyckas skriva det här.


Puss hej, ADEY!

Kommentarer
Postat av: DINOSAUUURIEEE

Mjölk med grönsaker och köttfärs.

2010-12-02 @ 16:07:17
URL: http://dinosauriensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0